Budíček, Zvídavý Vincenci!

Posted on 21.7.2012

2


Už to pomalu vypadalo, že jsem to zabalil. Rád své příznivce uklidním a některé třeba i zklamu: Není tomu tak. S ohledem na množství dopisů, které jsem obdržel, komentářů, které čekají na schválení a v neposlední řadě také na dobu, po kterou jsem tento svůj blog ponechal bez povšimnutí, považuji za nutné se k tomuto neutěšenému stavu vyjádřit.

Jak asi každý někdy v životě, i já jsem v posledních dvou měsících prožil velmi, řekněme, turbulentní období. Poznával jsem lidi, řešil své i jejich problémy a cestoval od Irska až po vysoké Taury. Nyní opět ve staré dobré kondici hodlám pokračovat v započatém díle.

Čtenáři se mohou brzy těšit zejména na:

  • Velký rozhovor s velice extremistickým hudebníkem (který s ním ZV pořídil před několika měsíci)
  • Nové překlady úvah
  • Satyrické komentáře událostí kolem nás

Kromě jiných potěšení došlo také k potížím s moji emailovou schránkou na hushmail. Kdo mi psal v posledních 5 týdnech na tento email, nechť mi svoji zprávu přepošle na novou emailovou adresu, která zní: zvidavyvincenc@gmail.com

Srdečně Váš
Zvídavý Vincenc

Spojeno tagy:
Posted in: Zprávy